38.1

sov hos maglio inatt, vi kollade på flickan som lekte med elden (skitläskig!) och pratade i typ 40 timmar. sånt kan vara så himla skönt ibland, speciellt med en sån underbar vän som Magda Skyllbäck.

kom hem med 38.1 graders feber. inte kul. AHHHH. har varit småsjuk i typ 2 veckor nu, vilket betyder att jag inte tränat nåt, vilket betyder att jag blir skitrastlös och sprallig och dampig. AHHH. nejdå, det är inte synd om mig, bara lite.

en sak till: Greta är i Gambia och jag saknar henne somfaan!! vill att hon ska komma hem nu! NU!  och helst inte för brun... hahah.

kolla vad fin hon är!

en sak till: Mikey är ju också utomlands, i Spanien. Hon kommer hem på onsdag. längtar efter henne, hon är ju så jävla sköön!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ajj då. Välkommen in i klubben plingan, nu är det din tur att ta min roll ett tag. Skoja

Själv är jag på bättringsvägen.

Var ju till lasarettet igår och fick penicillin för att jag hade streptokocker. och jag känner mig redan bättre. :)

Så jag trooor att jag kommer kunna vara lucia på fredag! Jag hoppas oxå att du är frisk då! *

<3

2009-12-06 @ 17:04:02
URL: http://hannaek.devote.se
Postat av: Mikaela

längtar efter dig också! :-)

vi ses på torsdag inger:D<3

2009-12-07 @ 12:06:20
URL: http://mikaelagranados.blogg.se/
Postat av: greta

ingrid kera ven!

jag saknar dig och annipanni so jag kan do. *och alkla andra.(

onskar att ni var her med mig. solen steker men nu er det molnigt..

jag saknar digdigdig!!!!!

2009-12-08 @ 20:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0