HEMMAKVÄLL

det blir väldigt få sådana nuförtiden. är upptagen nästan jämt, men ska inte klaga, det är super:)
men ikväll lovade jag mig själv att jag skulle vara hemma, och vi ska baka peppisar (Y)

vet ni vad jag mer gjort idag?
*ställt klockan på 7.10 och åkt till skolan med bussen för att hämta en glömd innebandyklubba. very smart!
*kollat på haraldsbocabarén. alla var grymt duktiga, man satt och gapade. Magdas svärbror tog nästan priset. man nästan dog av skratt.
*köpt julklappar. till familjen och slått in. anna kommer bli gla för min present!
*inget mer.


nu ska jag sitta här och lyssna på massa asbra musik och sånt, tills det är dags för pepparkakebak.



//ingerr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0