JULLOV FAN

åh, vad SKÖÖNT!
så himla efterlängtat.
skoldagen idag, ja den var helskön! jag, Anna och Mikey dog seriöst ( asså seriööst?) av skratt. Kalle, Roman och lite Joel är ligger bakom allt. det var väldigt väldigt längesen jag skrattade så mkt, najs.
tränade lite på låten the house of the rising sun innan det var dags att köra den. det gick bra, ellerr minns inte faktiskt hann inte med att tänka. är det nån som har det inspelat, vill gärna höra?

fick mina betyg som jag är positivt överraskad av faktiskt, och sen dess har allt varit skitbra. har nyss varit och tränat fotboll, och jag svimmar för att det är så roligt!!

HA EN KUL JUL, från mig till dig





//ingerfärran


Kommentarer
Postat av: MAGDA

God jul mitt underbara kinderägg. Jag har otroligt mycket damp nu och jag skulle gärna vela ha dig hos mig så jag kan kittla/slå dig beror på vad jag har lust med... HAhahaha.



älskar diiig.

2009-12-17 @ 23:12:18
Postat av: ANaa

får jag fråga varför du har min skjorta?`

2009-12-18 @ 14:13:50
Postat av: isabelle

grymt skönt äntligen säger jag bara!



tänk att du ska vara så fin:)

längtar tills ni kommer och myser med mig hos fammi!

älskardig.

2009-12-18 @ 18:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0