MIN JUL:

nej, på julen sitter man inte vid datan. så är det bara!
min jul har iallafall varit toppenbra!
julafton spenderades med farmor och familjen, och igår var jag hos farmor och åt lutfisk med släkta.
haha.
här kommer lite bilder på några få saker jag gjort dom här dagarna, ojoj har haft fullt upp dagarna långa här.



bob med maglio och Miley


lufslottet som sprängdes med maggot.


pulka med anton och roman och greta och alla.

+ massa mer saker, men. sen tog jag massa kort idag, när jag, maggan, anna och Millan var på mellandagsrea. dom ska ut sen.

- förresten, ni kanske ville veta vad jag fått i julklapp?
massa saker orkar inte skriva alla. men bland annat fick jag en adidasväska, ett fotbollshalsband, pengar, gambiatröja, mjukisar, biogrejs, scubbar och massa helnajsa saker bara.

- men den "julklappen" jag blev allra gladast för var ett mejl från dalalagstränarn; jag är vidare till nästa uttagning! FAN VAD KUL!

lev livet nurå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0