mysig dag och pepp för imorrn

idag har jag gått på en lektion. resten av skoldagen tillbringade jag i musiksalen med Anna, Magda och kalle, även roman och Anton kom in då och då!
Det var verkligen en skitmysig dag. har övat på låten så mycket att jag känner mig ganska säker inför imorron, och då och då tog vi lite pauser och jaa... släckte ner och kliade varann på ryggen. finns det nåt härligare?
En dålig sak är att hanna var sjuk! hade ganska hög feber. men hon fixar allt och ger inte upp i första taget, så det ska nog gå fint. Även min röst är ganska paj, tur att inte jag har solostämman säger jag bara!

lycka till imorron inger!


hocker fan!


Kommentarer
Postat av: magliio

as mysig dag, nervös och pepp inför imorgon, shieet vad pirrig jag blev när jag skrev det där. , sitter och lyssnar på kungen. Hocker!

Älskar dig ingrid , du är bäst .

2009-12-03 @ 21:56:45
Postat av: greta

ingrid.\jag har det superbra!

helsa alla. jag saknar er jettemkt.

det er varmt her.

pusssssssssssssssssssssssss

2009-12-04 @ 12:07:11
Postat av: HANNAEK

okej. på denna bild så var hocker riktigt snygg!!!

Eller mer sexig.........

;)

2009-12-04 @ 15:10:12
URL: http://hannaek.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0