and here they come!

här är 2 snuttar från våra grymt roliga tågresor. som ni hör skrattar vi hela tiden. kolla dom är SKITROLIGA:

ja, här sitter maggen och "vinkar" till alla som kommer förbi, ni skulle sett deras blickar. vi hade extremt mkt hyper då ska ni veta ;)


så jävla najs! magda vinkar till en tant som tar lite illa upp
typ
tant- vad gör du?
magda- *skrattar* vet inte
tant- varför vinkar du?
magda- jag ville hälsa
ingrid- dör av skratt
tant- do är ju dom i huvet!!

hahah fan vad jag dör då!!     och anna sitter under hela fimen och bara hulkar av skratt, så jävla kul!
sen kan ni ju kolla in maggens min sen, så jävla chockad och stött, ! 
HAHA säger jag bara. KOLLA

Kommentarer
Postat av: magda

fan vad kul det var, hahhaha! otrolig resa:)

2009-11-13 @ 18:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0