B-gårdsflickorna lever farligt

igår såg vi allihop somsagt på New Moon... den var bra, det var den, men fattade inte allt bara. är ju inget stort twilight fan, men kul att se på liksom. den var bra. så. allt blir ju bra i mina kära vänners sällskap.

men igår blev jag skrämd som satan ska ni veta, höll på att kissa på mig haha:

"jo, magda och millan var hos oss till typ halv ett på natten. vi cyklade hem med emilia hem först. vi cyklade på en lite grusväg en liten bit bredvid stora vägen. då kom en bil med 2 killar i domm kollade på oss och saktade ner. vi tänkte typ, okej? sen, så svängde dom in på vår lilla grusväg, där typ ingen bil brukar köra. emilia: fan dom svänger in, dom svänger in. då trängde paniken på. jag fick värsta adrenalinkicken, bara slängde iväg cykeln, så kutade vi upp och gömde oss bakom en lada. hörde hur någon i bilen klev ur, sen körde bilen iväg. nu förstår vi att det antagligen bara var någon som skulle av. men då var jag hur skraj somhelst!"

2 gånger på ganska kort tid.

Kommentarer
Postat av: -

http://everythinginpink.blogg.se/2009/november/tavling.html#comment



Tävling om ett valfritt plagg frn bubbleroom. Intreserad? tyck på länken för mer info :)

2009-11-28 @ 12:52:32
URL: http://everythinginpink.blogg.se/
Postat av: anne

kul att filmen var okej trots att du inte är något mega-fan :)

2009-11-28 @ 13:05:22
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0