come on lets rock this night

nu ska jag iväg till Greta, vi ska chilla en stund innan vi drar iväg till Låtprojektet och kollar in alla nior som ska spela för oss, skojs! Millan hänger också på, klippa lugg ska hon kanske också göra, skitsnyggt kommer det bli kan jag lova!

och imorgon... imorgon drar vi iväg till the BigCity of Sweden. oooooohh

så kommer nog inte skriva här igen förens på söndag- måndag kanske, ska ju på Dalalagsuttagning på söndag. lite pirrig är jag minsann. men det ska nog gå bra, det blir jätteroligt.

så ha en kul helg ingerr - ja det ska jag!
ni med, tjarå

-kärlek


Kommentarer
Postat av: Saandra :)

Lycka till på uttagningen Ingrid :)<3

2009-11-05 @ 16:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0