ingrid berättar:

tillbaka till hemmet efter en helg man inte glömmer.

igår spelade vi ju somsagt på framtidspiloterna i Bergströms galleria. vi spelade 3 gånger och vi spelade 2 låtar/gång. "Loving Arms" och Hannas låt "Det Jag Vill Säga" ifall ni ville veta.
det var jättekul ska ni veta, och det är verkligen kul att det är så många i sitt umgänge som gillar det man själv gillar, MUSIK. och är jävlig bra på det också, känner mig stolt som ens får spela med dom!
tror att spelningarna snart är ute på Youtube, så då kan jag visa för er som vill.

var ju också siffra tillsammans med syrran och Millan, mitt nummer såklart, #7.
vi gjorde reklam för lager 157 och vi var skitsnygga!

sov hos Hanna inatt också, helgen gick så fort att jag inte orkar dra till skolan imorron ens. men det är fan inget att klaga över, finns så mycket annat som är värre. bra tänkt, inger!


greta är seriöst jordens skönaste lirare! diggar henne somfan!

maggen lyckas alltid få mig på bra humör- undra varför? :)

anna är systern som är så jävla dryg och så fett nice

hanna är coolast i världen och en jag beundrar väldigt mycket

jag älskar er


Kommentarer
Postat av: magda

oh ingrid , du är så söt. du är bäst, jag äslkar dig nå otroligt;)

2009-11-15 @ 17:28:36
Postat av: greta

i love ya!

lirare ? ;)

2009-11-15 @ 17:44:15
Postat av: hanna ek

iloveyou!

<3

2009-11-15 @ 19:54:24
URL: http://hannaek.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0