på tal om att önska...

... brukar inte ni alltid önska er saker när ni får chansen?
jag gör alltid det är helt fast i det. så fort jag hittar en ögonfrans på min kind så lägger jag den på mitt pekfinger, blundar och önskar mig något, senblåser jag iväg den. så fort det står typ 11.11 på mobilen samma sak. slår jag en pepparkaka i 3 bitar, jo vad händer, man får ÖNSKA sig något!

Det roligar är att jag Alltid önskar mig samma sak. varje gång, och jag gör det säkert 2 ggr per dag. om jag inte gör det, så känns det inte som om jag gjort allt jag kunnat för att önskningen ska slå in. för det jag önskar mig är något jag verkligen vill!

men vad jag önskar mig, det är hemligt, annars slår inte önskningen in, ellerhur?

-är man sjuk har man tid med sånna här intressanta inlägg, haha ska nog lägga ner dethär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0