PUUHH

kollade om jag behövde tandställning idag, och det behövde jag inte!! jaa (men det är ju väldigt fint med tandställning, tycker bara att det skulle se förjävla roligt ut på mig).

sen har jag världens huvudvärk och är jätteförkyld, så stannade hemma idag. typsikt att man ska bli sjuk, var jättepepp på styrketräning med damlaget idag, innebandyträning imorron och bokcafeet. kan räkna bort dom 2 förstnämnda med en gång iallafall. får se till att friskna till till torsdan, i can do it!

nu sitter jag här med min lakritsal och filar på min önskelista. hihi, bara 1 månad kvar nu. ska vi se...




haha som om jag skulle få en system. men önska kan man ju


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0