sånt som händer ibland

eller ganska ofta. ååh vad störande det är. Igår var det somsagt meningen att jag skulle röjt i kvarnis på dalalagsuttaging. Var sjukt laddad för det, det brukar ju alltid vara så roligt!
jag vaknade på morgonen och känner mig lite dåsig typ. men åker dit och försöker. det gick åt helvete om man säger så. mådde sjukt illa, och jag kunde inte göra grejer med bollen som jag kunnat sen typ 4an?
jaja, tillslut jag av och åkte hem och var jättesur hela dagen.
så vi får se om dom ger mig en till chans, i annat fall är jag ändå glad att jag kommit så långt som jag ändå har.

idag var jag hemma, illamåendet har gått över nu, nu känner jag mig ganska pigg. jag har skrivit klart engelskan som var skitdryg, sen har jag ritat på paint och badat, faktiskt haft ganska mysigt i min ensamhet.

ja sen fixade millan min header- tacktack!!!



den var så dryg att göra så tillslut orkade jag inte- så det blev som det blev med munnen

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

tusan, va snyggt du målar inger!

2009-11-10 @ 22:00:30
URL: http://mikaelagranados.blogg.se/
Postat av: elin

fräck bild!

2009-11-28 @ 13:30:27
URL: http://elinsofiakristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0