STOCKHOLM/IDOL bilder och text

tja, hemma från en skiitroling resa! stockholm sitter ju aldrig fel, Älskar verkligen vår huvudstad.
och idol, det var grymt. tog bussen till Nacka. Sen, innan man fick gå in i studion fanns med massa skoj att göra, typ singstar alla idoler skrev autografer(vi sket i bägge, alla bara trängdes i kön så...). sen blev vi fotade med "Nicklas" också. dimper nog ner i brevlådan snart. när vi kom in i studion blev vi lite chockade. studion var mkt mindre än vad den ser ut att vara i tv! Så trots att vi fick sitta långt bak( alla andra platser var reserverade) såg man allt jättebra! temat var ju jättebra, och det märkets tydligt att man hör allt mkt bättre live(tex hur bra erik faktiskt var i fredags, och hur askass eddie var!!). sen fick vi krama juryn och massa, och Jihde kom till oss och vinkade. Det ROCKADE med andra ord.
Vid tolv kom vi hem till dom vi sov hos, och fick assgod mat, vietnamesiska vårrullar och nudlar.
skit i det nu, på lördagen gled vi runt i the Big City och bara chillade. köpte lite saker, men inget jag orkar bry mig om att lägga ut. resan var King ska ni veta

- jo en sak till; 2 st kommenterade mitt dalmål. En kille skrattade och härmade mig och en liten flicka undrade vilket språk jag pratade. HAHA så jävla ägd jag blev!



- ååh vad gulligt va?


-ni såg oss :)

STOCKHOLM:


kulturhuset- the place to be


snygg bild ju.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jaaa, jag såg er från TV:n,

typ

"men titta där är ju Anna Ingrid och Magda" haha :D

NICKLAS YOU ARE THE BEST!



hoppas att ni hade det trevligt<3

2009-11-09 @ 16:05:10
URL: http://fannyfiikon.blogg.se/
Postat av: hanna ek

vad är det för flickaa?:)

och varför har hon ett kort på er i handen?<3

2009-11-10 @ 16:04:53
Postat av: greta

flickan är väl er vän!

hon som ni sov hos om jag vet rätt!

<3

2009-11-10 @ 17:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0