taco taco burrito burrriiito

ahh, måndag igen, det känns. idag har det varit en sån dag att jag varit så uttråkad i skolan att jag verkligen inte jobbat( nivet, "gått o kissat" en lite för många ggr). tillochmed så uttråkad att jag gjort en egen Hennifehr Lopeez, som Eric Cartman gjorde på sin hand. så henne har jag gått och snackat med, och det var kul (då fattar ni hur uttråkad jag var?) !!
imorgon får jag sovmorron till typ 10, öfr jag ska till tandläkarn. JIPPI. livet leker, byebye


jag rockar loss. dansa disco är en av mina dolda talanger. eller nej, men jag får folk att skratta iaf.

Kommentarer
Postat av: greta

det är v e r k l i g e n en dold talang min kära!

<3

2009-11-24 @ 14:45:28
Postat av: greta

du har verkligen endold talang kära ingrid!"

<3

2009-11-24 @ 14:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0