HOSTHOST

-är hebba idagh fråd skolad. så suberförkyldh, hosdigh och alld dedärh. haha, nej riktigt så låter jag inte, men nästan.

på torsdag är det skollagsmatch i innebandy, något jag verkligen var SUPERPEPP på. Självklart kommer hostan i rättan tid, typsikt(jag misstänker att majsan är boven, haha). sitter här med en kopp te, huvudet värker och kroppen känns tung.
men vi får väl tänka positivt antar jag, missar svenska-provet och franska-läxan iallefall.

lovelovelovelove
//ingerr


 haha, såg ni oss i tidningen idag eller. vi fick ett rejält skrattanfall när dom skulle ta kort, fotografen blev nästan förbannad. så då blev man ju som man blev, men orkar bry sig. iallafall så älskar jag dig hanna.

Kommentarer
Postat av: hannaek

och jag älskar dig ingridbäst.

<3



P.s. - jag var iaf FULAST på bilden så du har inget att vara ledsen för :D hahahaah d.s.

2009-10-13 @ 18:12:17
URL: http://hannaek.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0