iiiiiiiiiiiiiihhh

har precis hoppat ur duschen, har inget annat för mig än att sitta här, så gör väl det då. om 1 timme och 2 min är det Sverige-Albanien. känns lite meningslöst att titta eftersom vm -10 bara är att glömma, men fotboll är alltid kul.
imorron kommer bli en väldigt bra dag :

- skollagsmatch i innebandy! egentligen hade jag behövt träna dom här 2 dagarna, men är man sjuk så är man. ska bli riktigt kul att åka till Leksand och röja lite, jag är ju så erfaren i innebandyvärlden hehe.
- ska nog in till hemköp Svalan, har ett litet ärende där förstår ni (iiiiiiiiih, kan knappt vänta)
-nattorientering. det blir nog roligt, det var det förra gången.

så, vilket roligt och intressant inlägg va?

simma lugnt!

//ingerr

weii, dalecarlia, och anna fick en varning. hahahahhahahaah

Kommentarer
Postat av: greta

vadå ärende??????

<33

2009-10-14 @ 21:13:50
Postat av: fanny

eftersom jag är lika nyfiken som greta frågar jag också : vadå för ärende? ;)

2009-10-15 @ 16:09:53
Postat av: fanny

eftersom jag är lika nyfiken som greta frågar jag också : vadå för ärende? ;)

2009-10-15 @ 16:10:43
Postat av: isabelle :D <3

ska ni till leksand :) ? <3

2009-10-15 @ 21:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0