jag lever...

...men den dära sprutan höll på att göra mig galen inatt! vaknade vid ca 5 av att hela min kropp skakade. satt där och hackade tänder och mådde skitkass, självklart var all alvedon slut. Som tur var tog mamma fram en voltaren-tablett som jag svalde och jag började sakta må bättre igen. Idag hade planerna sett ut såhär:

-dra hem till farmor och tända ljus på farfars grav, träffa Isabelle och ha det gött
-Magda-Greta-Mys på kvällen/natten

... Men så blev det ju somsaggt inte. Är helt tung i kroppen och huvudet dunkar(och det här är bara ett litet sting av svininfluensan:S)
jag hoppas innerligt att det går över till ikväll, men skulle inte tro det.

Men synd att klaga, jag lever och har det Bra

hoppas ni också gör det
//ingerr

jag saknar dig


Kommentarer
Postat av: greta

krya krya <3

2009-10-30 @ 13:36:48
Postat av: kajsa

krya på dig inger!

hoppas jag slipper att bli sjuk..

2009-10-30 @ 17:12:01
Postat av: isabelle som saknar sin ingrid

krya på dig gumman <3



nej uschh bilden :(:(

fyyyy vad ful! den där va inte fin på mig



saknar dig!! <3

2009-10-30 @ 17:37:33
Postat av: fanny

jag ska ta svinspruta v 46, hoppas inte jag blir sjuk :o

mår du bättre nu då?:)<3

2009-10-30 @ 23:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0