lyckad torsdag!

nattorientering+innebandy = KULKULKUL!

dagen blev lyckad igår, och nu har dom äntligen kommit!

efter nattorienteringen åkte jag hem till hanna och sov där. på morgonen slingade vi magdas hår och tonade annas. båda blev bra.

åkte hem för en stund sen, ville ta det lite lugnt, min förkyldning är ju inte riktigt bra än somsagt, och vill verkligen inte släpa på en ihållande hosta hela vintern, som är lätt hänt om man inte är försiktigt.
snart kommer mina underbaraste vänner hit, vi tänkte mysa lite till idol (haha och vi blev ju inte liite retade för våra myskvällar på nattorienteringen va?)

jo, men vi ses ju. tjarå
//ingerr

dom jag röjde med på nattorienteringen+ collin



dom jag ska "röja" med ikväll.

 


Kommentarer
Postat av: gretaaaa

kul med nattorientering!

nu kändes det knäppt. skulle inte jag vara med och fixa deras hår?:P

<3

2009-10-16 @ 18:12:00
URL: http://gretavickstrom.blogg.se/
Postat av: magda

Tack för håret ingrid, kan knappt vänta fan, älskar er så otroligt mycket<3

2009-10-17 @ 09:19:45
Postat av: ingerr svara på bådas kommentarer

greta: jag vet, edt var askul faktiskt!!

haha, själv hade jag ingen aning om att du skulle med, fick reda på att jag skulle sova hos hanna typ alldeles innan vi åkte till nattorienteringen. tokigt att det blev så, hade vart askul om du var med. men hallå, vi måste klippa oss snart! :) grattis igen på födelsedan!



magda: jag kan bara säga detsamma, och förlåt för leopardränderna! haha xD loveyou

2009-10-17 @ 12:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0