men det var väl som...

igår blev det somsagt idolmys med mina kära vänner som jag älskar så mycket. måste bara säga att det var skandal igår på idol! först kommer tove, som sög igår och ingen kan säga något annat. "jag men du är ju så duktig annars" och sen kommer nicklas, som jag tyckte gjorde hans bästa uppträdande nånsin, men han skulle juryn minsann vara på som några jävla nötter. säger lika om erika, som var en av dom bästa igår, men självklart sög hon också enligt dom. jyrun snackar bara en massa skit och gillar bara sina gullebarn!

så, nu är vi glada igen, nicklas åkte ju iallfall inte ut.

ikväll blir det kalas hos Greta. längtar gör jag.

berätta för mig vad han gör för fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0