:S

söndag:
" jag och anna hade åkt hem till magda en stund på kvällen. Vi hade bla kollat på "män som hatar kvinnor" , och bara haft det lite mysigt. Sen är det dags att åka hem, det var kolsvart ute.. Magda tar med sig Kim och följer oss ner till busshållsplatsen. Vi står där och pratar, när en vit, skruttig bil åker förbi. det sitter 3 gubbar i bilen- och dom råglor verkligen på oss. Dom svänger upp på en väg litelite längre bort, och stannar bilen. De 3 gubbarna går ut ur bilen, fortfarande med blicken fastnaglad på oss. vi står där, tänker: shit, vafan ska vi göra?. Gubbarna sätter sig i bilen igen, och  börjar böna med racerfaart uppför backen. Vi är jätterädda, jag och anna vågar inte cykla hem, utan vi bestämmer oss för att gå tillbaka till magda, hon vågar inte gå hem själv heller. Så vi går tillbaka mot Magdas hus, då vi hör hur bilen vänder, och åker ner mot vårt håll igen. - shit dom vänder, säger anna, och paniken bara stiger. vi springer allt vad vi har och gömmer oss bakom en barack. Vi hör hur bilen bönar fram och tillbaka kanske 50 meter ifrån oss, vi är SKITSKRAJA verkligen. sen, tillslut hör vi hur bilen åker iväg."

har nog aldrig varit så rädd i hela mitt liv. ni vet, tankarna rörde sig i huvet när man stod vid baracken:"tänk om dom hoppar på oss bakifrån, tänk om dom våldtar oss", osv. 

usch vad jag hatar gubbar i bilar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0