svenska folket

ååhh vad sur jag blir! min dag som var så himla perfa igår slutad ju inte lika bra. vi hade ju beställt biljetter för att se honom ju!
men det är faktiskt inte synd om oss, det är synd om ER som inte fattar hur bra han är och inte får ta del i hans musik, sådeså
så vi tänker dra ner till Nacka, med en FET Nicklas Hocker-skylt och bara äga! fan vad kul det ska bli, längtar såå mkt.

äh vafan, han kommer gå långt ändå (lite surt just nu bara)

kolla in videon, gör det bara


vet att jag är nörd, men ni hör väl själva?

Kommentarer
Postat av: kajsa

ååå jag som tillochmed röstade på honom för eran skull!

2009-10-24 @ 17:10:57
Postat av: magda

håller helt klart med dig! Fy fan vad surt, men han finns kvar alltid. fan vad nice det kommer bli den 6.e nov, längtar...

2009-10-25 @ 16:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0