they crash around me

jorå, jag är hemma en xtra dag, måste vila upp mig till innebandyn imorron:)
här hemma i b-gårn sitter jag här och har det kul för mig själv. kollar igen alla mina bilder från 6:an till nu, och shit vad allt har förändrats, och shit vad mycket grejer jag gjort! när man tittar på alla dom här bilderna fattar man hur kul man faktiskt haft under åren, och saker man glömt hänt dyker upp i huvudet.












oj, jag hade tänkt ladda upp mkt fler, men kom på att det kanske inte är så intressant att kika på.
iallafall, vissa av dom här sakerna minns jag som igår, medans jag knappt kommer ihåg att jag gjort andra.
en sak är säker: mycket har hänt sedan den första och sista bilden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0