hujeda mej

... hoppsan, gud vilket ryck vi hade igår. ca 5 timmar sov vi, vaknade klockan halv ett av att maggeen och anna skrrek av skratt, så gjorde väl detsamma jag med. checkade in mina inlägg från igår också,

fuckface- vart fick jag det ifrån ?  väldigt moget haha.  kul hade vi iallafall.


nu har vi hål i NO, så sitter i datasalen med mikaela, sanna och anna, mikaela spelar så fint på piano så..


nej fan vad tråkigt det är att blogga...




bilden hittade jag på min användare, måste vart i typ fyran, min STORA hjälte då.

Kommentarer
Postat av: greta

INGRID!

ge dig, din blogg är helskön ju.

snälla ge inte upp.

:(

kraaaaaam

2009-10-01 @ 17:28:18
URL: http://gretavickstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0