körsång+stan+mittlivsomhund+tripletto

nämen tjeenare!

jag, syrran och fanny lyckade ta oss in till stan och checka in Hanna och Magda som sjöng på stora torget idag, 12.00 för alla som missade.

vi tittade också in vinterjackor, det var bara jag och anna som inte köpte nån faktiskt (och jag börjar sakta men säkert få ångest haha) .

sen köpte vi världens godaste glass, drog hem till hanna och glodde på världen bästa film, Mitt Liv Som Hund!




 

  


fast egentligen är jag ju en kattmänniska, hihi


Kommentarer
Postat av: isabelle :)

mina älsklings katter.



siri , jennie och har glömt namnet på nykomlingen;)

men skit fin o söt och underbar ser han ut att vara, måste få träffa honom :)

saknar er <3

2009-09-27 @ 15:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0