fear no darkness promised child!

oj oj oj. varit med om en hel del saker på påsklovet, både bra saker, och hmm.. mindre bra. men jag är över lag skiiitnöjd med lovet. typ 1a lovet jag är hemma hela tiden, men jag har haft saker för mig hela tiden, awesome!

första skoldagen... solen låg på, vi spelade fotboll på rasterna(precis som förr) och jag kände mig lycklig. en känlsa jag är så glad för att jag får känna nästan varje dag faktiskt. speciellt nu på våren!

är så jävla nöjd med mitt liv, LEV LIVET OCH VAR GLAD. gör allt vi vill, medan vi är unga och friska. snart kan det ju vara försent! så sa jag till min mor för några minuter sedan när hon sa att jag borde ta det lugnt någon gång (hon ville inte släppa iväg mig till karlstad). där fick hon så hon teg!



glada flicker




barca vann, och messi står över alla gudar;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men inger , ska du till karlstad ändå ;) ?

2010-04-12 @ 21:03:27
Postat av: gre

fina ord.

jag <3 dig

2010-04-13 @ 10:29:49
Postat av: ingrid

hanna: vi får väl se. villvill!



greta: älskar dig mer än allt

2010-04-14 @ 12:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0