haaj haaj!

det var ett tag sedan!

skulle tränat nu, men såhär är det; att jag fick en liten liten hjärnskakning på dalalagsträningen i lördags. fick en boll i skallen och bara föll ihop sa dom. "höhö vilket jävla offer" skulle jag tänkt om jag såg det! synd att jag inte gjorde det, måste sett askul ut!!!! fast lite läskigt också, det var ju ganska hårt har jag för mig. så jag fick inte träna idag, ahh typiskt. så nu vet ni också!

oj oj, idag har jag pluggat somfan i skolan, är så stolt över mig själv!  och blev helt speedad efter 2 koppar kaffe. usch, måste sluta dricka kaffe verkligen!! det skadar både mig och människor i min närhet...

kan tyvärr inte lägga ut någon bild, vårt internet är lite slow.


Kommentarer
Postat av: magda

NEEJ inger det är nice när du dricker kaffe. det är bara kul när du är hyper så du skadar ingen annan i din närhet om du tror det! :)

2010-04-27 @ 22:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0