i cant liiiive, if living is without you!

åååhh, den här låten är så fin tycker jag!

timo räsiänen har så speciell röst, och när han skriker sådär fint på slutet blir man lite pirrig i kroppen ju. Är nog lite kär i honom tror jag!



men vadå fatta vad sorglig denhär låten skulle vara i vissa situationer. jag tänker som i värsta filmen: tex så får man följa världens finaste kärlekspar, och sen dör en av dom:S sen ser man hur en av dom sitter i bilen och tittar ut med tårarna rinnande. och SEN, så ser man ett sånt där typiskt gråtklipp på alla fina stunder dom har varit med om. och MEDAN det visas spelas denna låt.
då vet ni en som skulle grinat vill jag lova!!!!
om jag blir filmregissör, och är gift med timo (nej jusste, mitt barn skulle ju heta timo, satan) ska jag lova er alla att göra en sån film!


jag vet av egen erfarenhet att man aldrig brukar kolla in youtube-klipp andra lagt ut. men a, det är riktigt nice och göra filmr i huvet till denhär låten. bara min åsikt.



såklart ska han vara assnygg också, och sjunga asbra ohc ha snygga händer och... ahhhhh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0