...inte min dag...

...alls faktiskt.

jadu, igår spelade ju inter mot barcelona, och Inter tog hem det. jaha?
ja, och det värsta av allt: allt hade varit ganska chill om inter bara vunnit med 2-1, vi hade nämligen vunnit ca 180 000 spänn på det, och barca hade ändå lugnt fixat en seger hemma. fatta, 180 000 spänn, sen kommer ett jävla offside-mål?! jaha?

sen fick jag världens illamåendeattack imorse, så jag höll serri på att spy, så stannade hemma från skolan. inte bra, har redan missat en del i skolan.

sen ska vi ju stå i cafeterian imorgon, och jag har försökt mig på kladdkaka. det gick bra, förutom att jag tog bakpulver istället för vaniljsocker så hela jävla kakan svällde up och såg skitvidrig ut. suger i köket verkligen, så stenhårt. heh...

...menmen, nångång ska det väl vara lite motvind.


gretasoet

Kommentarer
Postat av: gret

koster 08??

vill vill villdit nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

2010-04-22 @ 12:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0