jesus amalia

åh herremingud.

torsdagen den 29 april 2010 började inte bra.

ramlade på cykeln och rev upp mina jeans och skrapade den andra knät.

satt vi busshållsplatsen, men ÄNDÅ missade jag bussen. var i mina egna tankar. hur fan lyckas man med det, om jag får fråga?



onsdagen den 28 april 2010 slutade inte heller bra. barca åkte ur champions. usch vill inte prata om det.


men köpte nya fotbolssdojer; gula. har alltid tyckt att det känns lite divigt med färgglada skor (men jag vet hur många somhelst som har det som inte är divor). vet inte varför, har fått för mig det bara. nu köpte jag dom iallafall.

spelade in i studio med bandet också. var var nytt och spännande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0