MESSI

har knappt haft en ledig stund under detta påsklov, men så vill man ju ha det.

har bland annat diskuterat livet med mina närmaste vänner och kommit på massa asbra grejer. så skönt att jag har er, men det vet ni ju redan.

Min kära farmor har varit här, och sen har jag spelat tennis, det blir bara roligare och roligare!


igår var det äntligen dags för returmötet, 4-1 till BARCELONA (läs MESSI) och jag var i ett lyckorus hela kvällen. skulle velat se barca och arsenal i finalen, men nu blev det som det blev och det var ingen tvekan om att jag höll på det rätta laget! MESSI är ju så kunglig.

Sov med Hanna, anna och Magda inatt, och idag kommer Fanny och Magda hit, det var tänkt att vi skulle äga lite



_____________________________________________________________________________________________

9/4 - oj trodde att inlägget försvann men det gjorde det ju inte, vilken tur. kände för att lägga ut det ändå, fast det var några dagar sen;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0