när allt inte blir som man vill...

... gäller det att fortsätta ändå.
har varit lite magsjuk (mysigt javet), första gången på mer än 2 år. men det kunde varit värre faktiskt. nu mår jag bra, har sovit 12 timmar inatt, det har nog aldrig hänt?!

har kommit på några saker nu medan jag varit sjuk och tyckt synd om mig själv:

- man borde sola med solkräm fast det bara är 12 plusgrader ute.
- jag måste få en pojke när jag blir stor, så att jag kan döpa honom till timo. hur gulligt är inte det då??!!!
- sugarplum fairy är bra.



en bild på mig och sanna under bjurs-vm, när vi var troll. bruna och snygga

Kommentarer
Postat av: gretis

solkräm är det viktigaste thinget under alla årstider! 8)

ingen solkräm=dödödö

med solkräm=yeayeyayea

2010-04-15 @ 10:05:39
Postat av: aalexx

gudomligt snikka! ja jisses ja ;)

2010-04-15 @ 17:47:38
URL: http://typpalexandra.blogg.se/
Postat av: inga

greta, du har lärt mig allt jsg kan:)

2010-04-16 @ 15:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0