nattcup i leksand.

jaoo, var vaken i ca 24 timmar igår. det tar på krafterna, speciellt när man spelat 4 matcher under tiden. oj oj, sista matchen (klockan 5, tiden då man är som tröttast) kunde jag seriöst inte stå på plan, jo, men ja det gick väl sådär om man säger så... höhö, men vafan det gäller att chilla P-P.
jag tyckte det var kul, fotboll som fotboll liksom, det det känns lite mer nice på dagen ändå. men det var mysigt att spela i soluppgång.

idag kääner jag mig mycket dead. sov 3 timmar när jag kom hem, men det är lugnt, kaffe finns ju alltid vid min sidav

en till sak: vi har ett födelsedagsbarn, MAGDA SKYLLBÄCK.

så fin, söt, skön, rolig, mysig, glad människa. och en av mina bästa vänner. Lucky me!








älskar dig!

Kommentarer
Postat av: magda 16¨år

haha. Gud va fin du är ingrid, älskar dig <3

2010-04-17 @ 14:58:36
Postat av: Anonym

Magda borde börja sminka sig oftare! :) Inte sådär mycket kanske, men hon såg mycket vuxnare ut med lite foundaution och mascara på sig :)

2010-05-09 @ 20:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0