Skola ännu en vecka

jag har gått och blivit så sjukt skoltrött så det är inte sant!
räknade ut att det var bara typ 26 skoldagar för mig innan sommarlovet. fan, det pallar jag nog!!

nu tycker jag solen ska titta fram.

jag har massa saker att längta till framöver

- dalalagsträning nu på lördag, det är nice, det är nice
- sista april, feting kewwl
- första seriematchen, den 5:e tror jag.
- Skopelos, hihihih
- sommarlov, då såklart
- mintchoklad med grett, rawr



idag svängde jag, anni och miley in till stan, lade ifrån en bikini, som jag tror kommer bli mycket niice till sommaren!
sen köpte jag en skolavslutningsklänning också, köpte den väl bara för att den kostade 100 spänn på rean och inte orkar kosta på mig något i år. höhö.






Kommentarer
Postat av: greto

otroligt fin header.

du kanske är sugen på att fixa en "greta-header" också+ ;););););)

vore sjuktniiiiiiiiiizö.

svara på mitt sms förresten. <3333333333333

2010-04-21 @ 19:42:30
Postat av: ingerr

höhöh inga pengar på mobilen och den är ur laddning går och laddar den nu.



tack så mycket, ehh din är ju finare då men ,sure..



pusssaassen<3333333333

2010-04-21 @ 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0