Tycker du som jag?

-Vaknade halv 11 imorse. det är typ rekord för mig på ett påsklov (brukar bara kunna sova så länge på sommarloven) .
- Solen sken när jag vaknade, solen skiner nu.. kan det bli mycket bättre egentligen?
- fotbollsträmingen blev inställd. men ska iväg och spela tennis med en fantastisk människa, Greta.
- Solen skiner. kan det bli mycket bättre egentligen?
- Det känns som om jag kan klara allt! tillochmed att flyga nästan. det vore coolt, men ska inte prova. vet att det inte går.


det känns som om jag går på droger, men det gör jag såklart inte. är man såhär glad behöver man inget sånt skit. Alla borde få känna min känsla. TACKA VÅREN! DEN ÄR HÄÄÄÄÄÄR!


typ såhär glad. som efter ett mål.

eller som en varm sommarkväll med en kär vän

som på koster, som jag känner veckan lång! v

FRI SOM FÅGELN



hoppas ni smittats av min glädje nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0