Sommarlovet 2010

























Som ni ser har jag hunnit med både det ena och det andra.

Om nån skulle fråga typ: Vad har du gjort på sommarlovet?, skulle jag svara typ såhär:
- varit på premiumläger i idre, alldeles i början av sommaren.

- hälsat på släkt

- målat lada i en vecka med gretaa.

- varit på dalatripp

- gängat på Koster

- softat på hölick



KUL jaoo. Men jag har gjort så mycket mer ska ni veta, sånt som man ofta inte nämner när sådana frågor dyker upp, men ändå finns i tankarna.
jag har badat vid emilias badplats.


Jag har sovit i magdas garage.

jag och greta har gjort massssa dealar. jag har varit på många grymma VM-kvällar.

jag har träffat nya härliga människor.

jag har upplevt kärlek.

jag har skrattat tills jag gråtit.

jag har spelat fotboll.

jag har lärt känna ganska många ganska mycket bättre.

jag har haft mysiga snackiskvällar till 4 på natten.

jag har spelat beachball och volleyboll tills mina knän blivit rejält uppskrapade.

jag har varit lycklig.


Jag känner att jag upplevt så sjukt mycket under sommaren. lärt mig nya saker om livet. vuxit som människa.
det har helt klart varit den bästa sommaren i mitt liv.
Hoppas ni också hade det bra!


Kommentarer
Postat av: greta

fint inlägg vännen. jobbveckan var klart bäst.



2010-08-18 @ 12:38:41
Postat av: Anonym

gulli

2010-08-21 @ 14:44:18
Postat av: Anonym

vilka äre som pussas?

2010-08-26 @ 19:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0