2010 allra allra sista inlägg.

det skulle kunnat vara vilken dag somhelst, men nu är det bestämt nyårsafton, eller förmiddag.

2010 sista timmar spenderas med vänner+ vänners vänner hehe. och vänners vänner är mina vänner, så det går väl jämt ut eller vad man säger?

2011 kommer bli finfint med spanienresan inbokad, P&L-biljett fixad samt rutingrejerna som koster och allt sådant som har satt guldkant på alla mina år. WAAH.

nyårslöfte: har inget, för jag håller dom aldrig. men jag ska inte äta godis och sådant en bra stund framöver. sånt måste man ju klara av att hålla!!  ! ! <12wdfes

ja. lite tråkigt nyårsinlägg, men nyårsafton är somsagt alltid lite ledsamt och vemodigt, askul jovisst, men vemodigt.


kram inga/inky/plingan/inger/ingaplinga/dragon/stringrid/ginger/virr/ingrid.



bilderna från 2010 som det aldrig var tänkt att ni skulle få se.........:



hahahahhsajshdsafbasi





haha ja,vajert!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0