2010

år 2010 har varit sjukans jävla okej. grymt. har varit så lycklig. och lite trött och grinig och ledsen, som alla andra år. Men i slutändan är det inte det man minns ellerhur? bara allt fint och roligt och coolt!

årets resa: har varit med om massa äventyr i år. skopelos var underbart och något jag alltid kommer minnas. koster i år var något alldeles extra, sen får vi inte glömma dt- och miljötinget med millan!



årets känsla: lycka. i år har jag njutit fullt ut. är så glad att vara vid liv

årets artist: lyssnat sönder mando diao, hade en lars winnerbäck- period, brucean och jet och butch walker är också nykomlingar för i år. men just nu är det bob dylan som gäller. legenden i alla lägen!!!!

årets låt: lars winnerbäck- en stannfågel ger sig av. dt- OCH kosterlåten, låten skulle lika gärna kunnat heta ingrids sommar2010, så mkt som jag lyssnade på den.

lars winnerbäck- en stannfågel ger sig av




årets person:
oj. svårt, det finns så många som gjort 2010 så fint och bra. lärt känna så många nicea människor. men årets person blir nog ändå en person som alltid funnits för mig under alla år, som som format mig till den jag är idag, Greta


årets kändis
: palla kändisar då, men typ... messi ( som jag ska se om 104 dar, ojdåå) om han gills. klart somfan att han gör.

årets sport: fotboll. med fotbollsvm och allt. 2011 kommer bli värsta fotbollsåret med spanien, ny tränare och dalalagsträffar och spontanfotboll på beachen fan vad tagg

årets framgång:
är nöjd över mina betyg.

detta önskar jag att jag gjort mer av
: gått på konserter, typ det roligaste som finns. och tränat, alltså typ simmat och sprungit. och hade nöskat att jag spelat mer fotboll vid magdas garage med henne och hannes, för det är ju det bästa som finns.

detta önskar jag att jag gjort mindre av: aggat, haha. antar att det är en del av tonåren med humörsvängningar och uppförstoringar av saker och ting, men vissa dagar detta år har varit så jävla waste pga mitt usla humör.

dom starkaste minnena ifrån år 2010 i bilder:


sommar 2010 i det stora hela

skopelos


saknar alla kosterpeeps ju. finfina memories

ni

det har gett mig så mycket

vintern var fin i norge. men kall.

miljötinget med miley. förresten drömde jag världens finaste dröm inatt, åhhhh. bli sann!







Kommentarer
Postat av: gretalooooooooveyou

jag gråter. serias. av lycka. serias. tack. du. är. den. finaste. ingrid. det. vet. du. snyft.......... <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

2010-12-24 @ 00:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0