but then, so do you...

haha vafan anna skriver inlägg på min blogg. moget.


kikat på rean idag, tänker spanien i mitt huvud hela tiden ihhihi.... herrejesus.!!.:!:E
och på vägen hem satt jag framför en liten bebis så himla ssööt.

har inte ångest eller något men fan vad det kan kännas vemodigt att 2010 är över, så skojigt år. fan 2011 blir jag sexton, då är inte jag barn längre. det är jag nog inte nu heller, fast jag vill. märkte det på julen. inte hade jag svårt att sova den 23:e heller?! vaknade inte typ 7 på julafton, och när nån frågade mig vad jag önskade mig svarade jag liksom pengar typ. så har det IOFS (haha) varit ett par år nu, men det kändes extra påtagligt i år när det var små barn som firade med oss. lite sad äre ju faktiskt...
possetänk, har ju sjukt kul grejer framför mig, resor, partyn, festivaler och fotbollsmatcher. det är ju typ lika kul som gossedjuren man underhöll sig med. eller?





mig själv i mina nya glajjor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0