puss bloggäään, oups.

hej mina underbaraa läsare, ville först bara säga hur mkt ni betyder för mig, älskar er så mycket!!! ni gör mitt liv värt att leva. vill bara börja med att säga att det är så hemskt med självmordsbombaren, jälva irakbögjävel. ååh varför ska man släppa in sådant folk i landet, ett levande bevis på att all invandring är skithögar som bara förstör (och han var bög fast han hade 4 barn)!!
nu sitter jag häär, vet inte vad jag ska göra. kanske ska klä av mig naken och ta lite utlösarkort på mig med magen vänd mot ryggen (hallå man ser ju inget??!). eller så kanske jag ska gå runt och säga till massa hur fula alla andra är, ååh det får en alltid på bättre humör <33. nej jag vet! jag facerapear nån, och typ skriver att han är bög och älskar att suga snopp hihihi, då kommr ju hela folket sitta hemma vid sina datorer och dögarva, och tro att han är bög hahaaa fan vad kuuul!.!!! liksom, jag älskar att få folk att skratta.


egentligen brukar jag inte bry mig. hallå, folk får sköta sig själva, vill man ta utlösarkort och facerapea, gör det då, jag har fan inget med det att göra, vem har inte tagit egopics nån gång hehe. men idag är en sån dag då det bara är så, att jag stör mig. det känns som att jag lever i världens ytligaste värld, där inget djupare än gårdagens avsnitt av gossipgirls diksuteras. men så är det ju inte egentligen.
vill vara född på 40talet, vill vara den revolutionerande generationen, vill vara på woodstock, vill diskutera kriget i vietnamn och bob dylans senaste lpskiva. vill inte sitta vid fejan och få reda på vad bertil i jönköping gör just precis nu.

Men ändå gör jag det. åååååh. jag ä inte bättre än någon annan.  vill bara inte vara född 1995, 50 år tidigare hade varit mer nice.


moget klagoinlägg känner jag

Kommentarer
Postat av: fäny

du är störd vännen

2010-12-17 @ 20:30:26
Postat av: gretaaaaaa

ingaplinga allt det där låter som fina tankar. du har så rätt..



ps. jag tkr du ska ta ett sånt där kort när man bara ser din rygg och ditt hår för du har sån fin rygg och sånt fint hår. serias!!!!!!!! do it and just skip the rest...................... jag kmr iaf digga bilder.

love yaaa / din angel greta

2010-12-18 @ 22:04:44
Postat av: hannigirl

fettbra inlägg!!!! Jag håller med dig till 1000000000.

helt rätt helt rätt.

2010-12-19 @ 17:23:47
URL: http://hannasofiaek.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahha är greta seriös

2010-12-20 @ 00:50:21
URL: http://hannasofiaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0