2009

tänkte summera år 2009 eller vad man säger. jag kan bara hoppas på att 2010 blir lika bra, för 2009 rockade verkligen tycker jag!!


årets resa: hmm, gjorde en del iår. korsika var askul, men även SR, Koster och Idol ligger i toppen.


årets känsla: sprallig! blir galen om jag inte får röra på mig! och glad har jag också varit.

årets film: Harry Potter och Halvblodsprinsen lätt!  Hp- gänget äger Bella och Edward STOOOORT!

årets artist/grupp: har blivit nykär i my chemical romance!  och sen har jag börjat lyssna en hel del på mando diao, cornelis, kim larsen, di leva och såklart Hocker.

årets låt: sommarkort - cornelis vreeswijk. pga SR<3

årets sport: klurigt! nejdå, fotboll såklart! åh det är det bästa som finns. 2009 var det året jag började ha fotboll på hjärnan haha.. det är livet ju. sant så sant så sant. 2010 ska jag kötta hahahahah

årets person: som om jag skulle kunna säga 1 ? men mina bästa vänner tar priset, dom är så jäääla sköna.

 
årets lag: ehm mitt lag såklart. finns inget bättre än att spela med er!   sen barca såklart.


årets kändis: haha Nicklas Hocker.

årets framgång: att jag klarat gallringen i dalalaget hitills!

det här önskar jag att jag gjort mer: spelat 9 månader på garageväggen. man saknar det så mkt nu på vintern. sovit i magdas garage! spelat mer volleyboll och tennis och fotboll. men det kommer ske 2010 så jag är lugn. längtar redan, som bara satan.

det här önskar jag att jag gjort mindre: varit sjuk. hatar det verkligen. japp det gör jag.

dom här sakerna kommer jag minnas mest ifrån 2009:
- Siljan Runt med Anton, Greta och Tvillingen


-Korsika


-Laget, det var verkligen underbart så länge det varade.


-Koster såklart


-vårt nya "band". fick ju ihop en del spelningar. hoppas på fler -10


-Stockholm med maglio. och alla andra dampkvällar jag haft med henne för den delen

-Fotbollen. utvecklingen inom den. allt nytt jag fått lära mig via dalalaget och träningar och matcher och allt. på planen släpps känslorna lös, haha har både grinat och skrattat och svurit och gjort massa saker. men mest varit jävligt glad.

-Ala mysiga dagar jag haft med mina kära vänner, tex Kolgårn, grillkvällen i B-gårn, soldan med miley, laknäskvällen, blixt och dunder på maggens altan. ASMÅNGA


ja, nu när jag tänker efter har 2009 vart så jäla kul ju!!




Kommentarer
Postat av: gretiisen

åh, vilken härlig sammanfattning. din blogg är på topp nu ingrid jag ÄLSKAR den ska du veta!

och som om jag inte älskar DIG!?

du är den bästa.

tack för att du finns

2010-01-05 @ 21:26:43
Postat av: mAGLIO

fan vilket roligt år! Ingrid detta år har varit super och 2010 ska fani mig bli bättre...

MER FOTBOLL, MER GARAGET, MER SOLA OCH BADA, MER SPELNINGAR OCH MER HOCKER FAN! fan vad jag längtar tills sommaren.

jag säger som greta din blogg äger, likaså du.

keep on! älskar dig ingrid ser fram emot ett unerbart år. PS: Dunder fina bilder:)

2010-01-06 @ 00:27:28
Postat av: ingerr

fan vad söta ni är!!!

lätt att det blir mer GARAGE,FOTBOLL, VOLLEY och allt, helnice ju.

ni är en stor del av mitt 2009, nivet det va?

älskar er ändå upp till månen!

2010-01-07 @ 14:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0