BORN TO RUN

nämen tjeeenare. i löradgs hade jag ett tremansparty med anna och magda. ehrrrm, ja det var ju rätt kul. vi var skithypra(eller nej jag var skittrött, men jag skratta på ändå) och gänget i sågmyra fick bli våra offer. vilket dom inte verkade ha nåt emot. det blev ett jävla liv kan jag säga:)

första dagen på en ny skolvecka, den var helt okej:D har man grejer att längta till framöver helgen blir allt mycket roligare. och det har jag, på fredag är det pasta tricolore i skolan och på söndag ska jag spela i innehallen i kvarnis!

ja jusste! igår såg vi South Park filmen med mag, miley och elin, ASKUL enligt mig, m'kay?
Sen tränade jag också, SÅ JÄVLA KUL JAG ÄSLKAR DET FAST JAG HAR KNAPPT KAN SITTA FÖR ATT JAG HAR SÅ MKT TRÄNINGSVÄRK I RÖVA SÅ ÄLSKAR JAG DET FOTBOLL ÄR BÄST !

Puss puss LOOOVE, hah.

//inger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0