DUKTIGA INGRID

såhär sa jag imorse: om jag klarar den här skoldagen är jag så jäävla bra. och det gjorde jag!?
det har gått 2 dagar sen vi började, och jag överväger redan "jag är nog lite sjuk" - metoden, ni vet väl vad jag pratar om? men nej, man måste kämpa!! så jag gick till skolan anyway, och det var inte så farligt.
ni kanske märker att jag är mitt inne i en depp-period. tycker allt är asjobbigt fast det egentligen är helt lugnt liksom. Men så kan det vara ibland, hoppas den går snart bara. och ikväll är det träning:D
egentligen borde jag inte träna,, åh men jag vill, så åker dit iallafall. så.. ja.

ja jusste, jag såg AVATAR igår, helt sjukt bra tycker jag!!!! cool somfan, himla fin film måste jag säga. James Cameron är ett Geni, hur kommer man på nåt sånt?


//ingridstenback, falun, dalarna, sverige, europa, världen, universum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0