såhär är det...

som ni märkt så bloggar jag väldigt sällan numera. har hört en massa - varför bloggar du inte, blogga blablabla.
och såhär är det: jag har varken tid eller ork eller lust att göra det. vill dock inte ta bort min blogg (fett kul att titta på när man är typ 25 och bor i new york eller nåt liksom?), så kommer antagligen blogga lite då och då när jag känner för det. kanske känner mig jättesugen sen och bloggar som bara fan, men inte just nu bara...

men det har hänt en del sen sist jag bloggade, kan berätta lite kort:
22/1 - hade värsta kul hemma hos fanny med en massa härliga underbara människor. ÄLSKAR ER!
24/1 - var på dalalagsuttagning i Kvarnis. Så jävla nice innehall ska ni veta!! om det gick bra? -kände såklart att man kunder göra mycket bättre ifrån sig, men ska vara nöjd, är nöjd över att ens kommit hit så det är inte så big deal. sen fick jag kramp också, värsta coolt har alrdig haft det förut:)
-sen har jag gjort massa mer på skoldagarna och sånt, umgåtts med en massa människor och spelat fotboll och haft det kulkul bara.

livet är helnice , men fan vad det skulle sitta fint med sommar, eller iaf vår!!?! jaja, ska inte klaga.

Hejdå på ett tag då!

//ingerfärran


(oj datan dampar, kan inte lägga in bilder men aja.)

Kommentarer
Postat av: greta

ingrid. kul att du inte tar bort bloggen!

i love you

2010-01-28 @ 21:30:48
URL: http://gretavickstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0