SM från läktarn.

idag när jag skulle lämna tbx filmen jag såg igår med Miley, så gick jag i samma veva upp till lugnet och kollade på SM, medan daddy jobbade. trodde att jag bara skulle vara där nån timme, men blev kvar till 3!
det var nice att glo på alla som är så bra på fotboll, men fick hyperryck där på läktarn, VILLE JU OCKSÅ VARA MEED!   jäla skiit. haha.
tillslut började jag känna mig lite halvkrasslig, och när jag kom hem hade jag feber, och sen mådde jag skitilla och har ont i min jävla hals. ÅÅÅÅÅH DAMP MAN FÅR!
sen är det så jävla kallt också, är verkligen på klaghumör... egentligen skulle jag varit hemma hos Gretch ikväll, det sket sig väl det med. så stjärtigt den kan vara va?


ÄLGOT, hihi^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0