tjatjatja

tja. idag är det träning. har längtat! och idag spelade jag volleyboll! har jag skrivit att jag har fått värsta damprycken för att jag vill spela volleyboll? men det har jag iallafall, så blev väsrta glad när gympamajjen sa att det var volleyboll-dags!

-för ett tag sen fick jag höra av flera att min blogg var bra. så har lite dåligt samvete nu när jag inte bloggar längre.. har inte tid. så är det.  KRAAAAAAAAAAAAAAAM.


idag sa magda( asså ni vet magda; hon som är världens roligaste, coolaste, underbaraste, har egen fanclub, snyggaste, jag vart ska jag börja/sluta? ) värsta gulliga saken till mig: jo hon sa att jag jag var en hallonpaj och hon vaniljsåsen. jag är jättegod utan vaniljsås, men vaniljsåsen gör det lilla extra. precis så är det, funkar bäst tillsammans. ville bara skriva det.

Kommentarer
Postat av: vaniljsåseb

du skrev igår gonatt prinsessan då skrev jag gonatt grodan för det hör ihop ialla historier. Jag ville bara säga det nu ifall du tänkte på det. duoch jag perfect match.

2010-01-14 @ 21:26:08
Postat av: maggda

ingrid du är ballaste på jorden så du vet! :) och fan vilken tönt som skrev det där ovanför, jävla miffo! luras vara jag. fan säger jag;)

2010-01-14 @ 21:27:44
Postat av: maaag

´Nu är det så att jag ber om uräkt för mina tidigare kommentarer, har lite damp nu och kan inte konrolera mig. hahahahahhaa XD

2010-01-14 @ 21:28:51
Postat av: anna

faaan vad nice maggen!!!

hahahahhahahahahahahahahahhahahaha, mskrattar som fsan!

2010-01-15 @ 15:27:13
Postat av: fanny

haha gullungar :)

2010-01-29 @ 13:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0