neonatura

gamla godingar från gamla tider


smiley för 2 år sedan blond och söt

smiley i sommar, brunett och söt.. och snygg somfan!


gretababe för 2 år sen. pagepagepageplatina

gretababe för någon dag sen. sjukt jävla snygg, med långt mellanblond hår.


ekhanni för 2 år sedan. fjortis? kanske literå, men söt ändåå!

hannigirl för någon dag sen. världens ballaste och snygg, söt. ja all vet ju.


magi för 2 år sedan. söt liten flicka

magda för några dar sen. söt, snygg, het brud


jag och ana
för 2 år sen. vafean? det är ju så att man skäms:)

ana och jag i sommar. saker och ting har ju hänt.

coolt egentligen.  tiden bara flyger förbi, nya saker händer hela tiden. plötsligt ska man börja 9an. jahapp.
vi växer, vi mognar, vi förändras. Men vi har fortfarnade varandra, skönt att vi fortfarande håller ihop. jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: ektösan

Haha, herreminjesusamalia. Hur har man sett ut? Fyfan. JAG SKÄMS!

Tur att vi har varandra. Jag älskar dig.

<3

2010-07-24 @ 11:45:59
URL: http://hannaek.devote.se
Postat av: ingerr

hahaa, det s¨ka du inte göra. kanske inget att visa din babe, men du bah hare i rej! ^^

älskar dig med

2010-07-24 @ 13:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0