yesboox

galet vad jag älskar denna sommar. helt klart en av dom bättre i mitt liv.
torsdag natt drar kostergänget till jordens mest heliga plats och lever livet där i en vecka. Och inte nog med härliigheterna, dagen efter det sticker jag och ana iväg tillsammans med familjen skyllbäck till ett klippigt ställe som kallas hölick! Det ryktas att även det är ett otroligt chillplace!
Sedan är det på en gång dags för skolstart (:S) så detta är de sista dagarna av sommarlovet jag är hemma. Så nu är det bara att se till att njuta tiden umgås med mina bästa vänner och inte minst gustav. Som sagt, DET ÄR GALET VAD JAG ÄLSKAR DENNA SOMMAR.

En härlig trubadurafton på västkusten -09. ååh vad jag längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0