en helt fantastisk kväll.

AAAHH jag har så himla mycket att berätta!


ja alltså... kvällen igår vad säger man? magisk kanske? vet inte, men något säger mig att jag inte kommer glömma den i första taget!

ska jag berätta, vill ni verkligen veta? ja okej då, lite kan jag berätta.


vi drog ju till hudik och hälsade på Magies tremänningar Alvina och John och deras familj. Mkt sköna männsikor.
Ja sen blev det ju fredag, den stora dagen, och vi drog och käkade pizza, sen ner till folkets hus i Hudik.

allt satte igång, först.. nej ni bryr er inte, men efter en stund kom rabih och Eddie in på scenen. Dom sjöng typ Westlife (med playback då såklart), och ja.. dom gjorde sin grej, vilket verkligen inte är min grej. men Rabih är ju för söt. 
sen, sen blev det en nervig väntan, medan ett visst band skulle fixa sina grejer. Fredrik Wiik börjar dunka på trummorna, vilken låt? - jaa, den, ja.

Nicklas Hocker springer in på scenen - I've got a feeling (oh oh) that tonight's gonna be a good night!

-jovisst fan blev det en good night.

Trifly öste på, med grymma låtar, det är sjukt vilken potensial hocker och bandet har! scenspråket, rösten, öset.
de fick en närkontakt med publiken, och det var helt grymt!

så nu har jag faktiskt fått en kram av självaste Hocker, fått chansen att säga hur duktig han är, tagit ett snack med Fredrik Wiik(och kram), och hört grymt bra livemusik. En underbar kväll värd att minnas!

okej bara så nivet: när Hocker kastar ut en ballong, DET ÄR JAG SOM FÅNGAR DEN!!!!
....soooft..






Kommentarer
Postat av: ingrid

jag är så jävla glad att vi gjorde det här det var underbart! Hocker äger scenen och fredrik luktar sp jävla ljuvligt ;) hehe jag vet inte vad jag ska skriva vi har ju redan snackat om allt men jag kan säga att resan var magiskt och jag kommer alltid minnas detta! :) puss puss

2010-03-20 @ 18:12:15
Postat av: lydia

Det var helt fantastiskt igår måste jag säga!

Jag blev riktigt glad när jag såg det där klippet på Nicklas blogg eftersom det är jag som filmat det. :D

Hade du det trevligt? :)

Åh, jag fick så många kramar av Hocker, myys!

Kram

2010-03-20 @ 18:27:09
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: lydia

Det var helt fantastiskt igår måste jag säga!

Jag blev riktigt glad när jag såg det där klippet på Nicklas blogg eftersom det är jag som filmat det. :D

Hade du det trevligt? :)

Åh, jag fick så många kramar av Hocker, myys!

Kram

2010-03-20 @ 18:27:46
URL: http://absolutlydia.blogg.se/
Postat av: inger

Lydia: ja det var ju lätt värt att åka ända från dalarna. hihih ja med, han är riktigt bra på att kramas han.

ja coolt, och min kära vän magda blev ju nämnd av fredrik wiik också, det var ju inte lite coolt det heller!



kram

2010-03-21 @ 16:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0