glöm dina bekymmer

Påsklov imorgon då! 

det sitter inte lite mer än fint??

Usch, måste skriva klart idrotten, och egentligen har jag en jävla fimrecension, men jag pallar bara inte...

- idag hade vi debatt i skolan, en debatt om invandring. jag blev tvungen att vara emot, och säga typ 100 saker jag egentligen tyckte helt tvärtom om. men jag fick iallafall sätta mig in i hur vissa andra tänkte. Tokigt. haha

Får tagga till Arsenal - Barcelona ikväll

Drar nog hem till Magda och ser, det blir mycket nice. Nu ska jag ut och sälja NewBody... jag suger verkligen på att sälja saker. hejdå!


hjälten


IGÅR SPELADE JAG FOTBOLL FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ ASLÄNGE V



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0