här kommer jag

jag gillar fredagar. har sovit hos magda dom senaste 2 dagarna, för min kära tvillingsyster är sjuk hemma med öron - och ögoniflammation. ehh inte såå ice?
så har inte träffat henne på typ 3 dagar. wow.
maggan är ute och går med Kimmy, jag kände att jag behövde kaffe. efter en dag med hyper som få blir man lite sliten. Jo, jag har dämpat idag, mikey lyckades filma när jag blir pumpad med slag i magen av Karl och Romi. sjukt nice, men fattar att alla blev trötta på mig. förutom dom, dom har överenergi. precis som jag får när jag inte rört på mig på en stund (foten)..

nu kom maggan med videkissar till mig, aaaaaaaaaaw.

ska mysa med världens bästa människor ikväll, soft. dom älskar jag.




fina tjejer dedära


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, najsa bilder ingrid!

älskar dig meed. <3

2010-03-26 @ 15:45:02
URL: http://hannaek.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0